Lähetysohjeet asiakaspalautuksille ja takuupalautuksille:


Matkahuollon paketit voi lähettää palautuspakettina myyjän laskuun. Palautustunnus: 9504722

Huom! Matkahuollon asiakaspalautuspaketeissa lukee lähettäjänä Matkahuollon toimipiste, jolta paketti on lähtenyt, joten muista laittaa joku viesti paketin sisälle tai ota yhteyttä sähköpostilla,  emme pysty kysymään tilinumeroa, jos se on unohtunut ilmoittaa, koska ei tiedetä kuka on lähettäjä!

Postipaketit lähetään tavallisena pakettina tai kirjeenä. Laita tilinumero paperille paketin sisälle (ei osoitekortiin, emme lunasta postiennakkopaketteja) tai ilmoita se
sähköpostilla, korvamme postikulut tilisiirtona paketin saavutua.
Osoite: Jani Kaasalainen Oy Töllimäentie 48 38460 Sastamala

(Postimyynnillä ei ole puhelinta, mutta paketteihin voi laittaa saapumisilmoitusta

varten myymälän puhelinnumeron: 0405736877).



 

Palautuksista ei ole pakko sopia etukäteen, mutta tarvittaessa lisätietoja saa SÄHKÖPOSTILLA
info@janikaasalainen.fi tai jani.kaasalainen@kopteri.net





Emme lunasta postiennakkopaketteja tai muita lähetyksiä, joista pitää maksaa ennen sisällön tutkimista!

Jos lähetät tuotteen/tuotteet takaisin postiennakolla tai bussiennakolla paketti palautuu sinulle parin viikon päästä ja Posti tai Matkahuolto veloittaa kulut myös paluumatkasta.




Asiakaspalautukset (käyttämättömän tuotteen palautus):

-Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton (=samassa kunnossa kuin meiltä lähtiessä).  Jos uutta tuotetta ei ole saatavilla tai sitä ei haluta palautamme rahat asiakkaalle.

-Palautuksista ei tarvitse sopia etukäteen, mutta jos on jotain kysyttävää tai epäselvää, voit ottaa ennen palautusta sähköpostilla yhteyttä myyjään : info@janikaasalainen.fi tai jani.kaasalainen@kopteri.net




-Laita mukaan paperi, josta käy ilmi ainakin asiakkaan nimi ja tilinumero (myös palautuksen syy olisi hyvä tietää koska jos osa on sopimaton tiettyyn malliin tai vuosimalliin, siitä olisi tärkeä tietää, jotta voimme korjata vääriä tai epätarkkoja tietoja luetteloissa tai jos kyse on vaihdosta, että osaamme lähettää oikean tuotteen tilalle).

-Myyjän vastuu virheellisestä tuotteesta rajoittuu tuotteen hintaan ja postituskuluihin. välillisiä kuluja (esim. korjaamokustannukset, sijaisajoneuvo, tai viallisen tuotteen asentamisen vuoksi hajonneet muut osat) ei korvata.

-Vaihto-osa lähetetään tai rahat palautetaan  sen jälkeen kun palautettu tuote on tullut meille.




Takuu (käytössä rikkuneiden tuotteiden palautukset):

Osalla tuotteista on valmistajan tai maahantuojan myöntämä takuu. Tällöin takuu korvaa tuotteen, jos ei ole erikseen syytä olettaa, että kyse on asennus- tai käyttövirheestä tms.

Tuotteet, joilla ei ole takuuta korvataan virhevastuulain nojalla, mikäli tuote hajoaa hyvin nopeasti ja kyse on kiistatta materiaali- tai valmistusvirheestä. Tällöin tuotteesta pitää selvästi pystyä näkemään, että se on jo uutena ollut alunperinkin viallinen.


Takuu- ja virhevastuutapauksissa toimitaan aina seuraavasti:
Ensisjaisesti pyritään korjaamaan tuote. Jos se ei ole mahdollista, tai se ei ole esim. tuotteen halvan hinnan takia järkevää, se vaihdetaan uuteen. Rahat palautetaan vain, jos samanlaista tai korvaavaa tuotetta ei pystytä toimittamaan.

Tuotteet lähetetään useimmiten maahantuojalle tai tehtaalle tarkistettavaksi, joten asian käsittely kestää yleensä pidempään kuin käyttämättömän tavaran asiakaspalautuksissa.

Takuu/virhevastuu korvaa ainoastaan hajonneen tuotteen, se ei korvaa välillisiä vahinkoja.Takuu/virhevastuu korvaa ainoastaan hajonneen tuotteen, se ei korvaa välillisiä vahinkoja.

Koska tuotteiden takuuajoissa (useimmiten 6 kk) ja -ehdoissa on eroja, on suositeltavaa ennen rikkuneen tuotteen palautusta olla myyjään sähköpostilla yhteydessä: info@tmi-janikaasalainen.fi tai jani.kaasalainen@kopteri.net




Lunastamatta jätetyt paketit

 
PAKETTIEN LUNASTAMATTA JÄTTÄMINEN

Lunastamattomista paketeista veloitetaan pakkausmateriaalin, toimituksen ja palautuksen aiheuttamat kulut täysimääräisenä asiakkaalta jälkikäteen.

Postiennakkolähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain suoman mahdollisuuden mukainen tuotteen palautus, vaan se on ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §).

Näissä tapauksissa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §).

Erääntyneestä laskusta lähetämme yhden maksumuistutuksen, jonka jälkeen perinnän hoitaa perintäyhtiö. Tällöin tilaaja maksaa perintäyhtiön vaatimat perimiskulut.

 

HUOM! Lunastamatta jätetyistä lähetyksistä perimme asiakkaalta aina meille aiheutuneet lähetys-, vastaanotto- sekä laskutuskulut (Kuluttajansuojalaki, 5 luku, 25§ ja 28§).